Artykuł sponsorowany

Najlepsze ekspozytory produktowe do sklepu z elektroniką 

Najlepsze ekspozytory produktowe do sklepu z elektroniką 

Na skuteczną sprzedaż produktów wpływa wiele czynników. Oferowanie dobrej jakości asortymentu jest oczywiście najważniejsze, jednak najlepsze akcesoria nie zwrócą uwagi potencjalnych klientów, jeśli nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Właśnie dlatego przedsiębiorcy przykładają coraz większą uwagę do kwestii związanych z marketingiem. W przypadku niektórych produktów ekspozycja bywa szczególnie wymagająca. Mowa tutaj na przykład o elektronice, którą często trudno skutecznie i atrakcyjnie zaprezentować. Jakie ekspozytory mogą w tym pomóc?

Czy wszystkie ekspozytory produktowe nadadzą się do prezentowania elektroniki? 

Często jednym z kluczowych czynników, które biorą pod uwagę przedsiębiorcy inwestujący w ekspozytory produktowe, na przykład meble wystawiennicze, jest cena. Oprócz tego jednak dobrze wybierać takie konstrukcje, które będą trwałe i posłużą przez wiele lat, a do tego pozwolą na efektowne zaprezentowanie asortymentu, a tym samym przyczynią się do wzrostu sprzedaży. Jeśli chodzi o ekspozytory produktowe do sklepu z elektroniką, to na uwagę zasługują na przykład systemy ekspozycyjno-promocyjne HELO FORM.

Dzieje się tak, ponieważ są produkowane z trwałych materiałów, które są jednocześnie estetyczne. Oprócz tego są to konstrukcje modułowe, co w praktyce oznacza, że dają właściwie nieskończone możliwości aranżacyjne. W praktyce oznacza to, że określenie, jakie jest ich przeznaczenie, pozwala na stworzenie skutecznego stanowiska handlowego. W przypadku elektroniki dobrym pomysłem będzie na przykład wyposażenie ich w gabloty czy przeszklone szuflady, jeśli w ofercie firmy znajdują się drobne akcesoria.

Jakie inne meble pozwolą na skuteczną prezentację elektroniki w sklepie? 

Kolejnym rozwiązaniem, na które warto zwrócić uwagę, chcąc wyposażyć sklep z elektroniką w meble ekspozycyjne, są różnego rodzaju regały, lady i wyspy reklamowe. Na rynku dostępnych jest wiele wzorów i kolorów takich konstrukcji, co dodatkowo pozwala na wybór takiego rozwiązania, które podkreśli walory prezentowanego asortymentu. O to, co jeszcze można zrobić, aby skutecznie wyeksponować przedmioty w sklepie z elektroniką, zapytaliśmy naszego rozmówcę, czyli specjalistę z firmy z zabudowami targowymi w Warszawie Clever Frame, który powiedział nam:

- Wybór dobrej jakości mebli wystawienniczych to połowa sukcesu marketingowego. W przypadku prezentacji elektroniki dobrze zainwestować w akcesoria uzupełniające, które pomogą w skutecznej ekspozycji. Mowa tutaj na przykład o oświetleniu LED, które sprawia, że produkty wyglądają atrakcyjniej, natomiast stanowisko z pewnością przyciągnie uwagę większej liczby osób. Dobrym pomysłem jest też inwestycja w ekrany LCD, które pozwalają na prezentację parametrów akcesoriów, a jednocześnie nawiązują do kategorii produktu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.